Pages

Tuesday, January 25, 2011

Dia Sayap aku..

Dedikasi ini khas utk..budak ini…

Mula2 waktu jumpa budak ni..ingatkan dia amek syariah atau apa2 kat Mesir ni…

Tapi bila tanya2..”Ni akak ke adik?? umur berapa?”

“16 thn”

“haa..16 thn?? Baru lepas PMR la??”

Tersipu2 dia menjawab…“aah”

Terkejut sangat..tak sangka ade jugak budak2 x cukup umur kat sini..rupa-rupanya budak ni amek kelas Arab dekat sini…(sgt kagum..x penah aku bayangkan ade org yg jitu utk amek kelas arab smpai ke Mesir ketika umur itu aku masih berlari2 di bangku sekolah..dgn subjek add math

yg susah..aiyook)

Budak ini…walaupun sekarang umur dia 17 thn..(dah setahun kenal)

Tapi dia la satu2 nya budak yang bahasakan dirinya dgn aku (kau-aku)

Haha..baru perasan benda ni bila kakyu cakap ..

“kau, aku?? ..padahal beza dekat 5 thn”

Huu…padahal biasenye bile dah junior tue akan hormat la senior dengan panggilan kak,

saya..akak..etc


Tapi apa2 pun…kepada budak itu…aku syg kau even kau nakal …

Tapi budak nakal ni la yg selalu teman aku pg mane2 bila aku nak dating dgn dia..

Die la yg buat aku gelak2 bile kami bersembang…

Die la yang buatkan aku Borio bile aku mengidam..

Dia la yg ajarkan aku buat Cheese Cake Instant tanpa pakai oven..

Dia la yg tukang temankan aku main boling bile aku kempunan dah lama x men boling..

Die yang tukang komplot ngan aku bile ade nak sambut besdey sesiapa..

(walaupun besdey aku rupa2nya ko pun ade join jugak eyh komplot tue ;P )

Dia yang temankan aku makan seafood bile aku kempunan...

Dan dia ni jugak la yang akan tinggalkan aku..utk pulang ke Tanah Air terchenta..

Utk sambung sekolahnya…

Beratnya hati nak lepaskan kau…nanti dkt siape aku nak sembang2?? Nanti siapa nak buatkan aku Borio?? Nanti siapa nak ajarkan aku buat kek Cheese Instant??


Dear Anisa Farihin…

Belaja baik2 tau…jgn nakal2 kt sekolah..moga kita ketemu lagi…(bila dtg Gombak or KL..wajib jmpe aku OK!!!)

Walaupun kau xnak dtg mesir lagi..dan dgn sombongnya ko cakap nak sambung degree dekat JORDAN..tapi takpelah..semoga kalau kita x jmpe kat dunia ni..Moga kita Reunion balik dekat akhirat nanti ye sayang..{aku panggil ko sayang ni ;) }

Doakan aku lulus cemerlang medic ni tau..aku doakan kau lulus cemerlang SPM nanti..belajar kene rajin..SPM byk subjek n kene stadi kuat..(bukan mcm ko amek kelas arab kat sini..huu)

Jgn malas2 tau..ok…take care selalu…dan jgn lupakan aku yer...

Love u always, aku..mushee~ J

p/s: nanti bole la aku lawat kau dekat Hira` kan?? nak temankan kak mar S pulangkan buku Umar..hehe ;)


till then~ LoVe...(^.^)

No comments:

Post a Comment