Pages

Thursday, March 24, 2011

Mesir, here i come \(^.^)/


alhamdulillah 3x..

finally i step again in this world...
bumi Anbia yg sgt aku rindui..
and x sangka pulak aku penutup tirai utk kepulangan dari mesia...
means aku la yg plg lambat sekali balek dlm kelas aku..
haha..and terponteng seminggu..huu..(sila jgn tiru ;P )
huhu..[ ermm..tp ade 1 org lg..tp akk ni org singapore :) ]

n for sure la...
smpai2 je terus collapse atas katil..
penatnye..masyaAllah...
tp x tahu la ape yg penat sgt..
but travel ni mmg meletihkn..
especially lepas kene transit lama2..11 JAM kat epot abu dhabi..
ouh mmg sedey..;(
meringkuk la tido dlm surau..hoho~

epot abu dhabi..(bole tahan la ;( )

sempat lg posing..
(haha..first time ku travel jauh2 dgn baju kurung tu ..thumbs up.hehe )


seb baik ade kak mar..ade la jugak org layan aku bebel2 spjg flight n transit...
huu..thanx a lot ya..love u~
ni kak mar yg baik hati :)

hurrmm....esok dh start ulang balik rutin harian ke sekolah...
tp good news is..jadual baru skang...
so dpt la 2 hari cuti..jumaat n sabtu..(mcm kedah,t`ganu,kelantan)
sbb selama ni...selama bape tahun aku amek medic kt sini..
kitorg just dpt cuti sehari je seminggu..jumaat only..
soo..mesti boleh bayangkan betapa rajin nye kitorg ke kelas hari2..hehe ^.^

n barang2 n umah semua OK..alhamdulillah..
and dpt balik jumpe dgn laptop kesayangan..
yg kene tinggal masa sebelum balek mesia aritu..
cian dia..seb bek xde kecurian..
alhamdulillah :)

tak sangka nye..terbayang2 lg mase b4 nk fly aritu..
tp skang dh balek semula ke mesir..
ouh...Allah mmg perancang terbaik la...

semua yg aku hajatkan..Allah bagi..
(sbb aku hajat sgt nk balik mesia..tp time tu dh beli tiket ke ireland..tp akhirnya Allah bagi dua-dua kt aku...^.^ )
Sweet huh?? Allah mmg sgt2 pemurah..
tp kita ni la manusia..selalu je mintak2..
tp usaha malas...nk doa malas..tp mintak byk kemain...
astaghfirullah 3x..

k..tu je update terbaru....
pray 4 me k??
lg 2-3 bulan nk final...
kalo lepas ni..insyaAllah boleh masuk clinical year..
soo..cuak tu 2-3x ganda la kan?? huu...
thanks utk doa n sokongan semua...
x tahu nk balas dgn apa..cuma bole mintak kat Allah...to bless u all..here n hereafter..
insyaAllah :)
haha..masa balek cuti aritu..kenduri cousin..
x sangka pulak bole jd tukang bawak hantaran ;P
(tp background gamba ni mmg x best.huu)

p/s: adek aku dpt 8A dlm SPM..tahniah azem...chill2 ya..Allah dah bg yg terbaik utk azem tu...:)


k,jmpe lg dlm post lain insyaAllah,
bait asrar (ni nama umah aku kt mesir),
1.12 pagi..
24 mac 2011

2 comments:

  1. Assalamualaikum....wah, balik dgn azam baru...cuti kau dah bertambah, maka silalah ajar aku medic nt ye...hehe

    anyway, tc kat sane...

    rindu kat kau, kirim slm ukhti2 AQ yg lain eh

    ReplyDelete
  2. wassalam...hehe..
    smgt baru lps revolution..hoho~

    kau..t8 care ya..jmpe t..
    insyaAllah boleh je..
    tp aku pon ngah kejar2 nk cover ape yg aku tggal seminggu...

    huu~

    ok.kem salam mak ko..:)

    ReplyDelete