Pages

Tuesday, November 4, 2014

#MERDEKA




Assalamualaikum wbt,

Salam 11 Muharam 1436H.

Dalam tak sedar, dah 11 hari kita masuk ke Tahun Baru.
Macam mana semua? Dah pasang azam baru?

Takpe, masih tak terlambat untuk pasang azam baru.

Semoga kita akan lebih proaktif dan memanfaatkan Tahun baru ini dengan sebaik-baiknya. InsyaAllah.


dan saya pun memohon maaf kepada pembaca semua, dah lama tak menulis di sini. Kekangan waktu di samping grand final exam tak lama lagi.

Tapi, jangan risau, kalau anda rindukan karya saya, bole baca di Zine Enonimus ni. *perasan*

boleh donwload secara percuma di SINI



Alhamdulillah, kehadiran Zine yang ditunggu-tunggu.

Tahniah dan syukran jazilan kepada semua yang menjayakannya.

Saya jujurnya sangat tertarik dengan moto Hud Hud Media,

Mengfikrahkan indie,
Mengindiekan Fikrah.

Moga Allah berkati setiap usaha mereka menuju redhaNya.



dan berita baik untuk semua, insyaAllah saya dalam usaha untuk meng'compile'kan penulisan Travelog Spain saya, so nantikan.  (^.^)

Doakan Allah memberikan kelapangan masa kepada saya.


Dari Abu Hurairah ,dari Rasulullah SAW bersabda. 
"Perbanyaklah (meminta) doa kebaikan daripada orang lain untukmu,kerana sesungguhnya seorang hamba,tidak mengetahui terhadap lisan siapa dikabulkan(doanya) baginya atau diberikan rahmat."
(HR. Al Khothib,pada perawi Malik)


Jadi, Mohon doakan saya lulus cemerlang final exam ni, dapat grad dengan cemerlang, dipermurahkan rezeki dan dipertemukan jodoh yang baik ya. Syukran jazilan.


p/s: Tak sabar nak MERDEKA!! (Baca: Graduasi). Doakan :)



Take care people,

Salam Maal Hijrah,
MHZ,
11 Muharam 1436H
beyt Sq, Kaherah

No comments:

Post a Comment